Sunday, January 23, 2011

FeedBack Form 9/1/2011: Berapa Bintang?

Sebelum terlambat, saya nak kongsi juga borang feedback yang saya dapat dari para peserta Seminar saya pada 9 January 2011 yang lalu. Seperti yang saya katakan, saya menggunakan borang feedback ini sejak tahun lepas, dan ia mengandungi beberapa kriteria penting yang saya jadikan kayu pengukur untuk melihat sejauh mana Seminar saya memberikan impak kepada para peserta yang datang dari semua segi. :)  Alhamdulillah, feedback yang saya terima sangat memuaskan hati. Seperti seminar-seminar yang lepas, nampaknya semua peserta berpuas hati dengan seminar yang mereka hadiri ini.





Nampak tak kat kaunter pendaftaran tuh kosong? Hhehehe.. Ini namanya peserta datang lambat, tak sompek nak register! Eekkekek..Kantoiiiiii!

Antara kriteria yang menjadi kayu pengukur dalam seminar ini adalah Kaunter Pendaftaran, Persekitaran, Persembahan Slide, Penceramah & Keseluruhan Seminar. Alhamdulillah, rasanya kali ini, hampir tiada nombor 3 saya rasa. Semuanya 4 dan 5 bintang sahaja yang saya dapat. Happy sgt .. nampaknya semua peserta mmg puas hati. :) Meh kita tgk apa yang dorang tulis okeh. Saya mmg suka dan tak sabar-sabar nak tgk bhg Penceramah tuh. Ekekekk.. nak nilai diri sendiri katakan. Tapi tu lah ..as usual, mesti ada yang kata laju! Adoiiii... Camner nak kurangkan kuasa kuda ni ha? Pastu ada pulak yang kata dia suka saya cakap laju. Camner  tuh? Apa pun, saya hargai komen dan markah serta feedback yang anda berikan. Dalam feedback form nih, saya tak letak nama pun. Sebab yang penting adalah maklum balas, tak kisah dari siapa pun ..:) 
 

 Wah ...siap bgtau tak yah pakai mic, sebab suara saya dah jelas..hehehe..tq so much! Ada harapan masuk A9 tak? Projection suara cam dah bagus jer tuh?? Hahahhah... Okeh, next time saya minta pandangan ramai. If semua okeh jer kalau tak pakai mic, saya okeh aja! Hhehehe..
Hambek ko... sekali tarikkkkkk jerr senang kan? Ekekekek..Kreatif sungguh! 
 Kejap fokus, kejap tak ...hmmm..napa agaknya yer? Ada perkara yg menggangu ker during seminar? Saya nak tanya tapi tak tahu siapa punya ..:) and right...tempoh seminar tak berapa tepat kan? Hhehehe
Yang ni mintak saya slowkan speed masa important facts. Hhehehe.. yerlah ..mesti amik masa nak digest the info kan .. okeh okeh ..next time saya try slowkan ..:)
 Yang ni pulak suka laju-laju .. ekekekke...
 Insya Allah, this one akan cover banyaaaakkkkk dalam Bengkel Stimulasi. How..How...How..!

Insya Allah, saya akan sedaya upaya mengekalkan prestasi ini di Seminar mahupun bengkel akan datang. Terim akasih di atas feedback yang jujur ini. Seperti yang saya katakan, ianya penting pada saya untuk menilai diri sendiri hasil bantuan anda semua. :) 




 


 post signature
post signature

No comments:

We're Meant To Be Together..

My Baby Can Read!

early reading