Wednesday, April 21, 2010

Memories @ Putrajaya Hospital!

Memandangkan Isabelle suh aku upload gambar-gambar Zayra (nak gambar Zayra jer ..takmo gambar mak Zayra ker? Hahhaha...), aku pun merajinkan diri upload gambar2 nih ke blog. Actually gambar2 nih dah ada kat FB tapi kat blog aku tak sempat nak masukkan lagik.. :)

Dalam pantang nih, memang susah sket ah aku nak online..bukan apa tau ..mata aku nih dalam pantang sensitif giler beb ..takleh pandang Lappy lema-lama, mesti aku pening! Kalau aku online pun, mesti tak lama sgt ..ada takder aku bukak FB utk tgk2 jer .. sib baik nak upload gambar kat FB tu senang .. sebab tuh lah aku tak dapat nak aktif sgt nak berblog skang nih ..mana sibuk ngan 2 heroin tuh lagi kan .. heheheh.. memang tak cukup masa nak "membebel" dalam blog ..heheh.. ni pun sib baik Zayra ngah tidur dan Nor jaga Q kat bawah .. cepat2 aku update blog ..tapi mata aku asyik pandang keyboard jer lah ..jarang pandang skrin ..pedih lah weiii! Kawan aku siap bgtau jgn tgk skrin lelama nanti takut bentan! Pastu ada sorang tuh bgtau yg lepas pantang, dia jadi cam rabun sket sebab maybe dalam pantang tgk Lappy jer kan .. Aku cuak lah bila dengar .. hahahhaa... sebab tuh kena kontrol sket ..kalau tak ..tak berbaloi wat laser weii.. silap2 kena wat lagik...hahhaha..rugi ooo... ! Nasib baik gak aku taip cepat, so, tau-tau dah panjang ddah aku bebel .. ahhahaha..

Oklah geng ..korang layan ah gambar2 comey Qarissa & Quzayra dan gambar selebet Mak Q's ni di Putrajaya Hospital yer... hehehe

Sleeping Beauty - Quzayra!

Pipi gebush - 3.3 kg punya bodak gemok!

Ni muka "terpaksa dalam rela" menerima kehadiran adik dia! Hahhaha...

"Meh kakak Q kisshhhh skettttt" (Akak ikhlas nak cium nih..adik jgn pikir yg bukan2 plak..kang akak tarik rambut kang! Hhahahhah)

Us with Dr Azmi (yg sambut Zayra) ..very polite & cool!

Tengok mata Zayra hari pertama dah bukak besarrrrr!. Siap pandang kiri kanan ikut arah tgn Saiful lagi..Cam tak percaya plak aku tgk hari tuh! Bila nangis dah kuar air mata! Hhahaha...

Antara tetamu yang datang melawat ..Both side me & hubby's family!



Masih terasa sakitnya meneran!

Mommy of Q's...

8 comments:

isabelle said...

hmm..bestnyaaa...
i dok feeling gatal dpt babygirl :P

Unknown said...

wah congrat babe..owh u fpp dr azmi ek..btw both q are so adorable..

munira said...

best moment ever!
uhhh 3.3? wow!
huhuhu bila saat ni mau tiba?*mood tak sabar nak mengandung lagik!*

BYZURA RAZALI said...

congrats babe. i pun teringin nak baby gurl :)

ibu_Arifa said...

comeynyer Quzayra nih. Gaya dia tu sama dgn dalila dulu2.. baru lahir..nangis air mata dah bercucuran dah..mata pulak suka melilau tgk sana sini..w/pun agak sepet lagi masa tu..hahaha

Watie Aziz said...

issabelle,
amin...mmg best dpt bby girl..rabak poket! haha...

adlina,
aah yang ..i fpp under dr azmi sebab dr hamidah dah cuti .. hehehe.. tq so much adlina..:)

munira, aah yang ..3.3kg, mmg giler sakit masa meneran tuh .. hu hu..

Watie Aziz said...

Byzura, heheh..cepat yang, buat anak lagik..best tau dapat baby girl.. i pun teringin gak nak baby boy .. hubby yg suka sgt ..dia ingat senang nak meneran agaknya ..hahahah

Watie Aziz said...

min, heheh.. Zayra nampak besar dr Q sebab dia mmg lahir besar sket..baby2 skang mmg advance ah yang ..org dulu2 nenek i kata, 7 hari baru bukak mata, siap buat upacara "pecah mata" lg masa matab terbukak tuh.hahaha....

We're Meant To Be Together..

My Baby Can Read!

early reading