Saturday, July 24, 2010

Gaya Seorang Diva...TIDUR!!

Yer, sebagai seorang diva yg Maha Femes (perasannnnnn), nak tidur pun kena ada gaya hokay! Terutamanya di tempat-tempat awam. Kalau kat umah, nak seksa-seksa, selekeh2 takper... tapi kalau kat public, adalah kita mesti mengcontrol keayuan hatta ketika tidur yer!

Ini adalah penting terutamanya jika kita berjumpa dengan press atau papparazi yang kerjanya tak lain tak bukan, nak ceritakan yg part "buruk-buruk" jer kat kita ni ha! Wakakakka.. Jadi, haruslah kita bersedia dengan segala kemungkinan yang bakal tiba!

Kepada artis-artis yg baru nak rasa glamer tuh, haruslah berlatih gaya tidur seperti ini. Cuba dengan gigih di rumah sebelum anda mencubanya di khalayak ramai yer! Memandangkan saya ni mmg dah diva sejak lahir, jadi saya tak yah training cam "potty training" tuh. Saya secara automatik akan tidur seperti Diva bila di public dan tidur dengan selekeh dan selebetnya bila kat umah. Kalau tak caya, tunggu entry Mummy saya esok! Haahhahaha (gelak gaya Diva..)

Ok, so...dengan suara suprano ala-ala Saloma, sila nyanyi beramai-ramai - "Pandanglah Lihatlah ..Tiru Macam Diva!!!!" Hhehehehe...



Anakku Memang Poyossss,

3 comments:

Myalycia said...

haha.. lawak lah Q.. mmg sebijik mcm diva..

Watie Aziz said...

alycia .. tuh lah pasal... i tgk pun tergelak masa mula2 tau ..terus i snap .. wakakka... ngada2 sungguH!

Haiza said...

wahh kelasss u...bersilang kaki tu tido ye..seksi lagi :P

We're Meant To Be Together..

My Baby Can Read!

early reading