Thursday, December 9, 2010

Aktiviti Cuti Sekolah: Felt Craft Session


Memandangkan sekarang ni musim cuti sekolah, bolehlah kita bersama-sama anak luangkan masa dengan cara yang lebih berfaedah dan mendatangkan manfaat kan? Bukan sahaja scera outdoor, malah aktiviti indoor pun kita boleh lakukan sama-sama. Sekarang ni kan musim hujan, jadi mungkin sukar sikit kita nak buat aktiviti luar. So, aku cadangkan agar korang semua buat aktiviti indoor. Apa kata kalau kita join Felt Craft Session yang akan diadakan di Scriptory Box hujung minggu nih?

felt craft

Felt Craft Session ni akan dilakukan oleh otai FeltCraft iaitu Pn Norlie. Aku tgk buatan tangan Felt Craft dia memang kemas dan cantik. Banyak jugak design2 yg diajar tuh memang menarik. Susah ker tak tuh, kenalah datang baru tahu kan..:) Nampak tak susah pun cuma this kind of thing mesti lah ada seni dan idea serta kreativiti. Tapi tuh semua boleh dibentuk kan? No hal punyerlah ..hehehe.. janji minat & ada passion mesti okeh punya.


Tak mahal pun kalau korang nak join this session. Semua barang disediakan, korang cuma perlu bawak anak dan bawak badan jer. :) Kalau ada sesiapa yg takder anak, bujang ker kan, tapi minat nak belajar jugak, shud be no problem. Just call dan registe jer. Untung-untung boleh jadi stepping stone untuk buat bisnes from home. sapa tahu kan? Punca rezeki jugak tuh tau .. :) Aku selalu suka dengan org yg pandai cari duit hasil dari kepakaran dia .. :)

Berikut adalah sessi yang bakal berlangsung hujung minggu nih. Pn Norlie akan buat back to back punya session, so uols boleh pilih mana-mana session yang dikehendaki tapi kena register dulu lah okeh .. boleh call aku to register atau call Pn Norlie juga, up to u ..:) Berikut adalah maklumat FeltCraft Session yang bakal diadakan nanti:

Tarikh: 11 Disember 2010
Hari: Sabtu
Masa:
Sessi 1- 9.30 am - 12.30 noon
Sessi 2-2.30 pm - 5.30pm


Tarikh: 12 Disember 2010
Hari: Ahad
Masa:
Sessi 1- 9.30 am - 12.30 noon
Sessi 2-2.30 pm - 5.30pm

Bayaran: RM 70/session.

Hubungi: Watie 016 2033340 @ Pn Norlie 012-3312416

Alamat:
Scriptory Box, Wisma Bling Lustre, No: 47-1, Jln Meranti Jaya 3/1, Taman Meranti Jaya, 47120, Puchong, Sgor



So, marilah kita bersama-sama memeriahkan minggu ini dengan menghadiri Felt Craft Session di Wisma Bling Lustre ni okeh ..:) Ops..lupa lak nak bgtau, GBOB clients yang nak register for this session akan dapat special diskaun 10% dari harga asal tau! Just call aku to confirmkan kehadiran okeh ..:) Bukan tuh jer, sapa yang datang nanti boleh ah amik kesempatan utk cuci kereta sekali sebab ada diskaun 50% hokay....

Lets Join Us,



No comments:

We're Meant To Be Together..

My Baby Can Read!

early reading