Thursday, December 9, 2010

Zayra! Zayra! Zayra!

Ni antara video lawak yang sempat aku rakamkan pada hari yg sama Q baca Jawi tuh. Sebenarnya aku rakam video tuh utk Zayra tau.. aku nak main flash card ngan Zayra, nak suruh si Zayra ni datang merangkak kat aku bila aku tunjuk flash card tu.

Tapi..ini diva dah enterframe dulu ... sibuk na dia mengadap aku. Siap buat suara tak puas hati lagi tuh bila aku rakam masa awal2 video nih.. Yang lawak tuh, bila aku kata tuh utk adik, kakak dah pandai dah .. then aku suruh dia panggil adik, dia terus duk sebut Zayra! Zayra! Zayra dengan pelatnya! Memang lawak dan aku akan tersenyum sambil tergelak setiap kali aku tgk video nih. Kemain pandai lagi duk sebut nama adik tak berhenti2. Sepanjang2 aku rakam video nih, asyik duk sibuk ngan Zayyaaaa...Zayyyaaaa dia tuh.. Dah lah pelat .. yokoyo jer si kenit nih tau. Ala-ala kakak poyo kan .. :)

Apa yang aku suruh buat, mesti dia sambut dengan Zayyyyaaa...Zayyaaaa... aku tak cakap apa pun dia tetap dgn Zayyyyyaaa,,,Zayyyyaaaa... Pastu tetiba jer ..Daddy ... then nampak plak jigsaw punya word, terus sebut jigsaw plak... pastu Zayyyaaa balik .. hahaha...

Qarissa, Qarissa, memang kamu nih suka menceriakan hari-hari Mummy lah sayang oi...:)


video
Kakak Zayyyaaa yg nak enterprame sokmo!

Zayyaaa..Zayyyaaa!

No comments:

We're Meant To Be Together..

My Baby Can Read!

early reading