Saturday, February 12, 2011

Our Next ECE Seminar Is On February!

Seperti yang dijanjikan semalam, saya dengan ini membuka pendaftaran untuk Seminar Pendidikan Awal Kanak-Kanak di Genius Baby On Board. Seminar yang bertajuk Pendidikan Awal Kanak-Kanak: Pengenalan & Kepentingannya Terhadap Pertumbuhan Otak Bayi ini akan dijalankan pada akhir bulan February 2011. Sengaja saya buat akhir bulan February dan memberitahu anda pada akhir bulan January supaya mereka yang berminat mempunyai masa untuk mengumpul wang menghadiri Seminar ini.:) Kalau nak jimat lagi, register sebagai Early Birds dan boleh jimat banyak!

Seperti Seminar yang lepas, kali ini juga saya akan mengadakan Seminar ini pada hari Ahad di waktu pagi. Saya rasa jika saya lakukan Seminar ini pada waktu pagi, saya ada banyak masa untuk melayani pertanyaan dari para peserta saya. Harus saya ingatkan pada bakal peserta yang kemungkinan besar Seminar ini akan tamat lebih lewat dari yang dijadualkan kerana ia bergantung kepada sessi Q & A dan sharing dari para peserta yang hadir. Saya harap agar sesiapa yang berniat untuk menghadirkan diri di Seminar ini agar tidak membuat sebarang appointment dengan pihak lain di sebelah petang bg mengelakkan anda kelam kabut pada hari tersebut. Make sure every penny you spend to come to this Seminar worth okeh! So both of us akan puas hati, Insya Allah ..:) 

Kepada para Education Consultants @ Affiliates GBOB, anda bolehlah mula mempromosikan Seminar dan Bengkel yang akan kami adakan ini untuk mula menjana pendapatan dengan GBOB. Bengkel akan di adakan pada 6 February 2011 dan Seminar pada 27 February 2011. Siapa yang masih belum tahu, selain dari mengadakan program-program untuk ibu bapa, bayi dan kanak-kanak, kami juga mengadakan program untuk mereka yang ingin menambah pendapatan sampingan melalui GBOB. Cuma mempromosikan program dan servis serta produk di GBOB dan anda akan menerima ganjarannya. Its a win-win situation for both party, Insya Allah. I can't thank you more for sharing the benefits of our products and services to the public. :) Untuk maklumat lanjut, bolehlah emel ke geniusbabyonboard[a]gmail.com .

Ok.seperti biasa yang Watie tempel dalam entry berkenaan Seminar, berikut adalah maklumat yang akan dikongsikan ketika seminar:



  • Apakah Maksud Pendidikan Awal Kanak-Kanak (Early Childhood Education @ ECE) 
    • Apa yang Anda Faham tentang Pendidikan Awal Kanak-Kanak 
    • Definasi Pendidikan Awal Kanak-Kanak Mengikut Negara 
    • Bila Kita Seharusnya Bermula Untuk Mengajar Anak?
    • Apakah Pendapat & Pilihan Yang Ada?
    • Mengapa Mesti Bermula Seawal Usia?
    • Anatomi Otak & Kaitannya Dengan Fasa Perkembangan Anak Anda
    • Kuasa Otak Bayi & Sambungannya 
    • Apakah Maksud "Windows Of Opportunity". 
    • Mitos & Fakta Tentang Otak Bayi 
    • Stimulasi Ketika Mengandung 
    • Bagaimana Otak Anak Anda Berkembang?
    • Bagaimana Memaksimumkan Potensi Bayi Anda
    Di bawah ini adalah maklumat tentang Seminar yang bakal diadakan:


    Tajuk: Pendikan Awal Kanak-Kanak -Pengenalan & Kepentingannya Terhadap Perkembangan Otak Bayi
    Tarikh:  27 February 011 (Ahad)
    Masa: 9.30 pg - 3 pm (bergantung pada sessi Q & A)
    Maximum Participant: 10 pax (first come first serve basis-with full payment)
    Price: RM 199 /pax
    * untuk mereka yang membayar sebelum 30 Januari 2011, diskaun sebanyak RM 49 akan diberikan. Anda hanya perlu membayar RM 150 sahaja. *

    GBOB juga menyediakan mempunyai pakej-pakej menarik untuk anda. Anda boleh memilih satu pakej seperti di bawah dan sekiranya anda berada di bawah kategori Husband & Wife dan ingin mendaftar sebagai Early Birds, maka sila gunakan harga Early Birds di atas dan anda akan jimat lagi RM 50. :) Menarik kan..:)

    Pakej Early Bird
    Pakej Keluarga
    Pakej Member Get Member 
    (Affiliates GBOB tidak boleh menggunakan Pakej di atas kerana anda telah menerima komisen hasil recommendation anda.  ) 

    Bagi yang berminat untuk menghadiri seminar ini, anda boleh membuat pembayaran ke dalam akaun Genius Baby On Board samada melalui Maybank atau CIMB. Selepas pembayaran dibuat, sila emelkan bukti pembayaran kepada pihak kami di geniusbabyonboard@gmail.com. Pihak kami akan memberikan anda borang pendaftaran untuk di isi sebagai rujukan pihak kami. Berikut adalah maklumat akaun pihak GBOB:

    Nama: Genius Baby Resources
    CIMB: 1290 000 1364 059
    MAYBANK: 5628 4310 1387

    Sekiranya anda mempunyai soalan yang ingin ditanyakan, bolehlah anda isikan borang pertanyaan di bawah ini   dan pihak kami akan membalas pertanyaan anda secepat mungkin. 





    *

    *

    *

    *
    *
    contact form faq
    verification image

    Contact form powered by 123ContactForm

    Kami akhiri entry kali ini dengan Testimoni yang kami rakam khas dari peserta Mini Seminar kami yang pertama, Puan Nini dari www.adrinis.com.  

    Puan Nini dari Adrinis - www.adrinis.com

    Anda juga boleh membaca maklumat lanjut mengenai Seminar yang pernah Watie tulis entrynya di bawah:





    Di bawah ini pula adalah Testimoni & Feedback Form dari peserta-peserta kami yang hadir sebelum ini ke Seminar ECE @ GBOB :




    Sekian dulu entry Watie kali ini, jumpa lagi di entry akan datang. Nak bersiap sedia untuk Charity Bazaar esok nih. Jangan lupa singgah booth kami tau kengkawan. Kat Twin Tower Fitness Centre, KLCC. Booth number 3. Dah masuk Lobi Petronas tuh, turun jer bawah ..mesti jumpa TTFC tuh, tapi kena masuk dan turun bawah lagi, baru jumpa Basketball courtnya dan baazarnya. :) Pastu ada kelas pula Playgroup pula hari Sabtu dan Ahad. Petang Sabtu ada Moms Day Out juga dan pagi Ahad ada Felt Craft di Scriptory Box. Wahhhhh..memang penuh jadual saya nih oiiii! Pening ahcik nokss.. tapi alhamdulillah ..masih boleh control diri. Insya Allah..  Hehehhee...Saya rasa saya banyak betul hutang entry dalam blog ni tau ..Adoi..masa begitu mencemburui saya lah.. How I wish masa lambat berlalu atau saya ada 56 jam sehari. Hehehhee..(Jangan bersungut Watie oi... ur time mgmt tuh betulkan dulu ..ekekkekek)

    post signature



    post signature

    No comments:

    We're Meant To Be Together..

    My Baby Can Read!

    early reading