Wednesday, February 9, 2011

Pagi-pagi Dah Menipu!

Iskkk... letih btol lah pagi nih , skang pukul 7.49 am masa aku tgh menaip depan Lappy. Sapa baca status Wall FB ku smalam mesti tahu betapa penatnya aku sampai takleh nak kata ..macam org dalam "pantang" kekdahnya! Serius beb ... memang penat gile! Maybe sebab smalam aku kuar dr pagi, then balik petang, kuar lagi, membawa ke lewat petang menyelesaikan beberapa urusan tertunggak membuatkan aku rasa lemah giler.  Memang budget nak tidur kaw-kaw so that aku akan ada tenaga today. Sayangnya, Allah tak izinkan sangat, sebab si Zayra sepanjang malam merengek-rengek. Entah apa yg tak kena, sampai aku jadi mati kutu! Serius beb! Sampai tukar bilik dgn harapan Zayra akan ok tapi tak menjadi. Entah apsal aku yg biul nih tengah2 pujuk2 Zayra tetiba lak rasa cuak kalau dalam gelap2 tuh muncul pocong depan mata! Bongok tak? Otak dah weng namanya tuh! Then aku tukar balik bilik, letak Yasin kat dia bagai .. baca doa dan ayat Kursi bg Zayra cool down sket dan pastu bukak CD Sleep Baby yg aku beli kat Bali hari tuh. Tgh2 malam buta aku capai jer apa yg dapat, Korek2 nak carik CD Lullabye atau CD AlQuran tak jumpa pulak. Tapi baguslah  CD Sleep Baby tu, walaupun hanya musik dan air laut, berkesan gak lah, Zayra tidur pastu. Entah sebab penat sgt atau sebab CD aku pun tak tahu. Tak kesahlah nak, janji ko tidur, Mommy penat giler nih! 

Nampak tak betapa gelapnya tapi dalam masa yg sama korang leh nampak biji mata si Zayra terbukak luas! kemain comey dia landing tau!

Alhamdulillah, walaupun letih melampau, tapi bila dah dapat tidur kejap, its a gud one. Thanks Allah for the nikmat tidur tuh. Pepagi aku dah terjaga dan tak lah rasa penat sgt . Hp bunyi alarm dan aku terus cek2 msg yang ada. Lega bila Izan kata nak wat appointment ngan aku kul 10.30 am. At least ada masa extra sejam sebelum aku gi opis japgi. AKu terus cek msg2 lain kat hp dan nampak emel yg tetiba buatkan aku naik darah plak! Adoii... selama ni aku tak kesah pun, maybe sebab selama nih nigger atau mat salleh sesat yg mintak duit, tapi kali nih dorang dah advance sei!! Hantar kat emel patiperrfume aku  guna nama melayu. Siap ada Nor a.k.a Cahaya lagi kau! Dari Kota Tinggi kekdahnya. Banyaklah ko punya cahaya! Cahaya penipu pepagi buta buat aku hangin satu badan. hu hu .. Kalau betul melayu, agak2 ah beb .. cakap melayu sudah .. ni kemain seedap bahasa ko ..banyaklah ko punya "odd", mmg niat nak menipu suka naa spam org punya emel! Malas aku nak layan.. Tapi aku nak tempek kat blog aku, jadi kalau ada org dapat standard emel lapuk camni .. jgn layan! Aku tak tahu lah sistem tu spam ke apa kan, sebab skang mmg banyak sgt spamming guna nama org yg kita kenal, tapi aku tak bukak pun, dan tak salahkan member tuh pun .. Dia pun tak tahu yg emel dia kena spam kot? Entah-entah  aku punya emel pun ada korang2 suma dapat emel spam. Bolayan tau! Korang tahu gaya penulisan (cait...gaya penulisan tak tahaannnnn... hahaha.. poyo giler) aku camner kan! So, you definitely know its not me! Check this out!

*************************************************************



It's me. (Ya, its you. Do i care?) I really don't mean to inconvenience you right now, (yeah ..u really disturb me until i tell the whole world about you!) I made a trip to Netherlands (you wanna bring me & family together? I love to join for FREE), and I was robbed (Goshh...thats the saddest yet "expected to be" part of the whole story! Tu lah, ko tak bayar zakat kot!). This sounds a little odd (no lah, not really odd, but old! Old style!), also just hearing from me like this, but it all happened real fast (as fast as u want to rob my money pulak kan??). I just got a new passport with the assistance from the embassy, but I'm short of funds to pay for my ticket and other expenses (Ask the embassy to help u then. Why ask me? I cant afford to go to Netherlands, so what makes you think that I can afford to give u my money?) Please, can you lend me some funds to get a ticket? (Sorry, I cant. How about u give me 4 ticket to Netherlands, then I'll bring u back to Kota Tinggi??) I'll be willing to pay back as soon as i return. (return where? Return To Jedi?? Eekekke....)

Please respond as soon as you get this message, (I respond it already, to the whole world coz I'm a gud person, so not only me but everybody can help u maaaa!)  so I can forward you my details to send the funds to me, OR you can contact me via the hotel's desk phone if you can. The numbers are, 01131 2 0622 8607 (I cant even afford to call the hotel, coz if I call, there will be no more money left to give to u! Ha ha!) . I have an I.D to pick the money up, if sent via western union. (Kong ajau ko! Siap ada ID Western Union lagi yer! Dah lama buat kerja nih yer??)

Looking forward to your response (Looking forward for 4 Free Tickets to Netherlands)
Best regards, (Best of  Cheat!)
Nor Aini Binti Ismail (Norhidawati Abdul Aziz) - aku pun Nor gak tau! Jgn memain ha!
Kota Tinggi, Johor. ( Meru, Klang Baekkk Punyaa!)

post signature

post signature

No comments:

We're Meant To Be Together..

My Baby Can Read!

early reading