Sunday, February 20, 2011

Playgroup 12 Feb 2011: Level 2 & Level 4 Yg Hangat!


This is the pictures for Playgroup Level 2 & Level 4 minggu lepas, Alhamdulillah, lately sambutan untuk Level 2 sangat menggalakkan dan parents semua suka sebab anak mereka kemain suka dalam kelas, dan yang mebuatkan Teacher Watie lagi suka adalah semua bayi-bayi genius itu suka sgt tgk Teacher Watie berbanding tgk mak masing-masing. Eekkekeke.. Terasa di sayangi gitu .. hahahahah .. Takperlah kan, tgk Teacher seminggu sekali jer. Tgk muka Mommy setiap hari tau ..apa salah sekali lagi renung dan tenung teacher yang comey nih kan? Comey macam Clown! Ahaks..! 

Level 2 Playgroup 





Level 4 pula bertemakan I Love Grandma & Grandpa pada minggu nih ..Macam-macam nama dorang panggil Atok dan Nenek. Ada Wan, ada Tok, ada Chaq dan ada Onni juga .. :) So, kat sini aku tempek gambar yang memberi seribu satu makna pada mereka yang melihat dan mereka yang hadir. Ekekek. Dan kat sini juga aku nak bgtau, yang Playgroup Level 2 Week 5 dan Playgroup Level 4 Week 13 - My Home tak dapat eden nak wat entry kerana gambar tak amik pun, hu hu ..my hubby ada kerja, so tak dapat dia nak tolong amik gambar. Kebetulan pula, camera aku bateri dah habis. Boleh ker terlupa nak charge malam sebelum kelas. Hangin aku! Sudahnya, gambar yilek! Takperlah, insya Allah next time punya sessi okeh! :) 












Ziyad :"Saya nak ngorat awak boleh?"
Ayris:" Erkk..saya rasa tak boleh lah ..nanti mak saya marah!"


post signature
post signature

No comments:

We're Meant To Be Together..

My Baby Can Read!

early reading