Wednesday, February 2, 2011

Playgroup Week 9: Mommy Is My Queen!


Wow, memang dah terlambat, masa sangat mencemburui saya, tak sempat saya nak siapkan schedule entry untuk Playgroup Week 9. Dah nak masuk Week 11 dah pun .. hu hu .. sungguh lemau kan. Memang banyak btol lah entry tertangguh, tak tahu nak cakap banyak mana, tapi takperlah, yang penting saya cuba sedaya mungkin update any related info pasal aktiviti Genius Baby On Board, so mana2 yang terlepas, saya letakkan gambar lebih banyak jadi pembaca blog ini boleh lihat sendiri betapa happeningnya acara-acara setiap minggu di GBOB! :) 

Recite Al-Fatihah before the class start 

 Its all about Mommy in Week 8. Yer, saya memang hover, tgh-tgh nak prepare material untuk kelas pun, bila  pilih-pilih lagu untuk Mommy, saya leh tetiba tersedih dan tersayu. Ntah hapa-hapa ntah kan ... tu lah ..saya dah tua lah kot ..sikit2 nak emo ..wakkakakak.. oklah ..kita layankan gambar2 ni semua yer .. dalam masa yang sama, saya share juga gambar2 dalam Playgroup Level 2 yang masa nih, baru minggu kedua di adakan  di GBOB! :) 
Playgroup Level 2 
 Baby Soccer Time @ GBOB
 Grab the Ball!
 Crash the Sound- Cause & Effect Learning Time
 Stack the Block
Everybody Loves It!
Right Brain Stimulation Time
Sight Word Reading

Minggu ini juga merupakan kali pertama pihak GBOB membuka kelas untuk hari Ahad memandangkan terdapat beberapa parents yang ingin menghadiri kelas Trial @ GBOB. Apa yang kami lakukan pada hari Ahad sama dengan hari Sabtu :) Alhamdulillah, nampaknya, semua ibu bapa sangat seronok, apatah lagi anak-anak dan mereka terus menyertai komuniti Playgroup @ GBOB. Alhamdulillah, semoga dari minggu ke minggu kita dapat melihat peningkatan anak-anak bijak ini.:) Amin.

Playgroup Level 4 - Mommy's Week
 Opposite Week - Front & Back
 Ribbon Streamers
 Ball Game
Problem Solving Skills
 Crown For Mommy Azzam
  Riyyana with her art piece
 Qarissa & Afiq leka membuat crown untuk ibu masing-masing
 Using Glitter Glue as one of the art material
  Crown For Mommy Luqman
  Crown For Mommy Afiq
 Crown For Mommy Rayyan 
 Crown For Mommy Adam 
  Crown For Mommy Riyyana @ Yaya
  Crown For Mommy Qarissa. Opss...its me!
 Parachute Time
 Bubble Time
 Crown For Mummy Aqil
 Class On Sunday - Ribbon Streamers Time
 Addruce ni bukan sahaja bijak tau, tapi mulut kemain petah lagi! Tengok tuh dia punya pandai kangkang sebab nak masukkan ball celah kelangkang! Hehehe. 
 Phonics Time!
 Crown For Mummy Addruce
 Crown For Mummy Arissa
Crown for Mommy Khayra

Hasil yang membanggakan dr anak-anakku!
post signature

post signature

No comments:

We're Meant To Be Together..

My Baby Can Read!

early reading