Thursday, March 31, 2011

Playgroup @ GBOB: Jadual Kelas Bermula April 2011


Salam buat semua, di sini Watie nak buat pengumuman tentang Jadual Terkini Playgroup @ GBOB yang akan bermula bulan April 2011 nanti. Terdapat perubahan besar dari segi Jadual dan semua para ibu bapa yang telah pun menyertai Playgroup ini sedia maklum tentang perubahan yang bakal dibuat. Jadi untuk mereka di luar  sana yang masih belum menyertai Playgroup @ GBOB, Watie buat satu entri khas untuk memberitahu perubahan yang berlaku kerana bermula April 2011, semua Level dari 1 - 4 akan mula dijalankan. 

Terdapat beberapa Pengumuman yang ingin Watie buat:
  1. Kelas pada bulan April 2011 iaitu pada 2 April 2011 di tunda ke 9 April 2011. Ini kerana pada 2 dan 3 April 2011, Watie akan menghadiri Seminar di KLCC. :) 
  2. Kelas pada bulan April hanya akan bermula seminggu selepas itu iaitu pada 9 April 2011. Dan buat pertama kalinya Watie membuka kelas pada hari Ahad iaitu pada 10 April 2011. Bermula 10 April 2011 ini, kelas Level 3 (13 bulan - 18 bulan) akan dilancarkan. Ini bermakna kesemua kelas iaitu Level 1 hingga Level 4 telah pun ada di Genius Baby On Board Playgroup.
  3. Pendaftaran untuk Playgroup Level 3 di buka sekarang. Kelas untuk Level 3 akan bermula 10 April 2011 (Ahad) pukul 11.30 pagi. Setakat entri ini ditulis, sudah 5 orang mendaftar untuk Level 3 dan bermakna hanya ada 5 sahaja tempat kosong lagi untuk Sessi Trial / Enrollment. 
Berikut adalah Jadual terkini Playgroup dan Senarai Nama Pelajar (yang telah mendaftar secara rasmi) yang berada di dalam Level tersebut untuk semakan ibu bapa: 

Setiap Sabtu 

10 am - 11 am: Level 4 (18 bulan - 4 tahun ) ( FULL CLASS)
Adam
Izzati
Izzudin
Luqman
Mya 
Addruce 
Yaya 
Faris 
Ayriss
Danial 

12 noon - 1 pm: Level 4 (18 bulan - 4 tahun) (ONLY 4 Seats Available For Enrollment)
Aideen Hakimi
Ziyad
Afiq
Aqil
Zaer
Farihah
Abie (2nd Trial) 
Hana (1st Trial) 
Akmal (1st Trial) 

2 pm- 3pm: Level 4 (18 bulan - 4 tahun )  (ONLY 1 Seat Available For Enrollment)
Ariana
Adriana 
Nayli
Riefqi
Aufa 
Khayra
Qhaireen
Aqeef 
Eiman

4 pm - 5 pm: Level 4 (18 bulan - 4 tahun )
 (masih belum dibuka pendaftarannya, apabila ketiga-tiga kelas di atas penuh, secara automatik saya akan membuka kelas pada pukul 4 pm pula) 

Setiap Ahad 
*harap maklum sekiranya pada hari Ahad, Watie mempunyai Seminar atau Bengkel @ GBOB yang perlu diadakan, maka kelas akan di tunda ke minggu yang seterusnya.* 

10 am - 11 am: Level 2 (6 bulan - 12 bulan ) (ONLY 3 Seat Available For Enrollment)
Danish 
Izz Iman 
Izz Aulia
Aydan
Khalish
Zulaikha 
Amani
Faqih Sadad (1st Trial)
Qaisarah Nur Qaseh ( 1st Trial)

11.30 am - 12.15 noon: Level 3 ( 13 bulan - 18 bulan ) (ONLY 5 Seat Available For Enrollment)
Zairil
Firdaus
Awatiff Aleesya
Adam Idris
Eimir 

12.30 noon - 1.15 pm: Level 3 ( 13 bulan - 18 bulan )
 (masih belum dibuka pendaftarannya, apabila kelas di atas penuh, secara automatik saya akan membuka kelas pada pukul 12. 30 noon pula) 

1.30 pm- 2.15 pm: Level 1 ( 0 bulan - 6 bulan )
 (by appointment)  

Diharapkan senarai dan jadual di atas jelas dan dapat membantu para ibu bapa yang mungkin berhasrat untuk mendaftar anak mereka di Playgroup @ GBOB. Jadual di atas baru sahaja dipinda hari Sabtu lepas memandangkan kelas Level 3 akan dibuka dan buat masa ini, ada ramai ibu bapa yang diletakkan di dalam status KIV. Harap maklum bahawa pendaftaran adalah berdasarkan First Come First Serve Basis. Watie amat mengharapkan komitmen dari para ibu bapa untuk membawa anak mereka setiap minggu tanpa gagal melainkan ada komitmen lain yang harus dilakukan dahulu. Watie memberikan 2 minggu tempoh ekstra  itu hanyalah sekiranya berlaku emergency cases dan Watie tidak mahu class anda "burned" begitu saja jika anda tidak hadir. 

Selepas ini, sekiranya ada ibu bapa yang mengambil cuti terlalu lama dari menghadiri Kelas Playgroup ini dan slot mereka kosong, sebelum ini Watie memberikan slot tersebut kepada mereka yang ingin menghadiri Trial Class (kerana masih ada seats available kalau mereka nak enroll) tetapi sekiranya semua kelas penuh dan ada ibu bapa lain yang ingin mendaftarkan anak mereka, kemungkinan besar untuk mereka menggantikan tempat @ slot anak anda adalah tinggi. Ini kerana Watie tidak dapat "reserve" tempat anda terlalu lama dan membiarkan ibu bapa lain yang betul-betul ingin menghadiri kelas setiap minggu menunggu lama sedangkan anda memang tidak datang setiap minggu. Watie harus memastikan student di dalam satu kelas ramai agar matlamat dan objektif Playgroup ini tercapai. Kalau kosong jer, tak berapa hype kan? Tak seronok main kalau student sikit ..harap parents faham ..:) Dan jumlah maksimum yang Watie boleh ambil cuma 10 orang sahaja untuk satu-satu sessi untuk menjadikan essi ini lebih berkesan. Sekiranya ada mana-mana students yang menarik diri dari Playgroup @ GBOB, slot yang kosong itu akan dibuka semuala kepada sesiapa yang berminat, termasuklah para ibu bapa yang sebelum ini menghantar anak mereka (tetapi at a point of time amik cuti lama sangat ..:) 

Sekiranya ada sebarang pertanyaan menenai Playgroup atau anda ingin mendaftar anak anda ke Sessi Percubaan, sila hubungi Watie di talian di bawah okeh ..:) I'm happy to help ...:) dan sebelum Watie mengakhiri entry ini .. nak hint-hint sket .. - Ada sesapa rasa nak jadi Teacher Playgroup? Hehehhee.. 


post signature
post signature

No comments:

We're Meant To Be Together..

My Baby Can Read!

early reading