Wednesday, August 29, 2012

Seminar ECE 17 September 2012: Pendaftaran Di Buka Sekarang!

Seperti yang saya beritahu siang tadi di Fanpage Genius Baby On Board, saya dengan ini membuka pendaftaran untuk Seminar Pendidikan Awal Kanak-Kanak untuk bulan September, seminar yang ketiga yang di adakan pada tahun 2012 ini. Seminar yang bertajuk Pendidikan Awal Kanak-Kanak: Pengenalan & Kepentingannya Terhadap Pertumbuhan Otak Bayi ini akan dijalankan pada 17 September 2012, iaitu pada hari Isnin, sempena cuti ganti Hari Malaysia yang jatuh pada hari Ahad 16 Sept 2012.

Seperti Seminar yang lepas, kali ini juga saya akan mengadakan Seminar ini pada waktu pagi. Saya rasa jika saya lakukan Seminar ini pada waktu pagi, saya ada banyak masa untuk melayani pertanyaan dari para peserta saya. Harus saya ingatkan pada bakal peserta yang kemungkinan besar Seminar ini akan tamat lebih lewat dari yang dijadualkan kerana ia bergantung kepada sessi Q & A dan sharing dari para peserta yang hadir. Saya harap agar sesiapa yang berniat untuk menghadirkan diri di Seminar ini agar tidak membuat sebarang appointment dengan pihak lain di sebelah petang bg mengelakkan anda kelam kabut pada hari tersebut. Make sure every penny you spend to come to this Seminar worth okeh! So all of us akan puas hati, Insya Allah ..:)

Di bawah ini adalah maklumat tentang Seminar yang bakal diadakan:

Tajuk: Pendikan Awal Kanak-Kanak -Pengenalan & Kepentingannya Terhadap Perkembangan Otak Bayi
Tarikh: 17 September 2012 (Isnin)
Masa: 10.00 pg - 3 pm ( mungkin lebih lama bergantung pada sessi Q & A)
Maximum Participant: 15 pax (first come first serve basis-with full payment)
Price: RM 199 /pax
Alamat: Genius Baby On Board, No 47-2, Wisma Bling Lustre, Jalan Meranti Jaya 3/1, Taman Meranti Jaya, Puchong, 47120 Selangor.
* untuk mereka yang membayar sebelum 5 September 2012 (Rabu), anda hanya perlu membayar RM 170 sahaja as an Early Bird Price. *
Pakej Suami Isteri: RM 350 / couple. (Jika anda mendaftar awal @ Early Bird, sila gunakan harga RM 170/pax di atas. )

No akaun Genius Baby Resources:
CIMB: 1290 000 1364 0559
MBB: 5628 4310 1387

Sila emelkan bukti pembayaran anda ke geniusbabyonboard@gmail.com dan pihak kami akan mengemelkan borang penyertaan kepada anda untuk di sini bagi proses penyediaan Sijil Kehadiran. Siapa yang patut hadir di Seminar ini?


  • Ibu & Bapa @ Penjaga Anak-anak Syurga:)
  • Guru-guru Taska @ Tadika
  • Ibu Mengandung & Bakal Ayah
  • Mereka yang berminat dalam Pendidikan Awal Kanak-Kanak
  • Semua yang terlibat dalam tumbesaran bayi & anak-anak anak sehingga usia 6 tahun.


Semoga anda mengambil kesempatan dan sisa-sisa masa yang masih ada untuk menambah ilmu dalam membesarkan anak-anak syurga anda. Memandangkan Watie begitu sibuk di hujung minggu dengan kelas Playgroup, Watie menggunakan sepenuhnya masa cuti ganti pada hari biasa untuk menjalankan Seminar ini agar ilmu & pengalaman yang saya ada dapat dikongsi dengan anda semua, semoga Allah SWT memberkati usaha ini dan kita semua diberi kesihatan dan kelapangan masa untuk sama-sama menambah dan berkongsi pengetahuan, Insya Allah.

Jumpa anda di GBOB!

post signature

No comments:

We're Meant To Be Together..

My Baby Can Read!

early reading