Wednesday, August 26, 2009

Qarissa & Her 1st Thomas Shirt!

Qarissa memang suka dengar lagu Thomas & Friend kat Channel 613 tu. Aku purposely belikan DVD Thomas utk dia supaya dia leh dengar lagu tu selalu. Cerita Thomas tuh pun, kalau dia tgk dia akan leka. Dan aku perasan, setiap kali aku sebut ..."Cho Cho...Chaga Chaga Chaga..". Qarissa akan senyum & gelak. Dia suka betul. Bila nampak any train, mesti aku akan sebut Thomas kat Qarissa & she will get excited easily. Hehhehe..

Terlalu teruja sampai satu pun gambar dia tak senyum. Sibuk belek baju baru dia. Hahha

pergi Bandung baru-baru nih, adalah aku belikan satu set baju Thomas untuk dia. Aku tak sempat nak tayang kat korang dalam entry hari tuh sebab tgh cuci. Aku cuci dulu sebelum bg Q pakai. Murah giler baju tuh wei. Menyesal plak aku tak beli bebanyak.. tak silap aku dalam RP 20 - 25 K jer kot. Kualiti printed tu pun not bad. Memang puas lah tgk gambar Thomas sampai ke seluar-seluar suma ada.

Tengah membelek muka kat depan cermin nih sebenarnya!! Poyo sungguh!
Tengoklah tuh, sibuk pandang baju baru si kenit nih!!

Si kenit ni plak, bila aku 1st time pakai kan dia..excited giler hokay...Asyiklah mengadap cermin sambil tgk baju dia tu. teruja sungguh nampak Thomas kat badan dia. Hehhehe.. Ni lah aksi-aksi yang sempat aku rakamkan masa sessi terai menerai tuh. Dah macam Boy pun ada gak si Q ni bila aku pakaikan baju Thomas tuh.. Hheheheh..

Cuba memberikan posing model tapi tak jadi! Wakakaka..
Lekanya tgk Thomas kat cermin!!!

Anakku Peminat Thomas,

12 comments:

Jiey^Mien said...

Pehhh.. Terror ah Qarissa.. Membelek depan cermin tu.. Leh jadik model ni.. :P

Watie Aziz said...

Jiey,hahaha... dia memang kuat belek muka, baju depan cermin..skang ni dah pandai nak melawa.. dulu tak suka pakai apa2 kat kepala, tapi skang, siap leh mintak lagi nak pakai cekak rambut.

bila Daddy dia pakai magnetik punya rantai for kesihatan tuh, dia plak yang sibuk nak mintak pakai jugak... hehehe... kiut jer i thgk..ngenada dan gedik pun ya jugak! wakakka...

Haiza said...

Q ni melawa nak caras mummy dia la tu...ekeke asyik mummy jek melaram bagai...Q pun tak nak kalah lah kan?...Damia plak skang dah pandai nak pakai lipstik...dapat jek i punya lipstik abih dikorek pastu sapu kat mulut dia...dah 3 lipstik i dikerjakannya....hover betul
anak2 dara kita ni nak lawan
glemer mak2 dia kan.....ekeke

Farah said...

kalau dah suka dgn katun tu sampai baju2 pon nak jugak katun karakter yg die suke hahhaa..bilakah aku dpt ke bandung nii??

Ummi Salsabila said...

hehe.qarissa sgt excited ek dpt baju thomas.kusyuk btol die tgk...hehe

Watie Aziz said...

Haiza, hehehhehe...i tak bg lagi Q main lipstik....dah lah stok i sikit ...habislah dia makan lipstik tuh kang! wkakakaka.... daddy dia lagi lah phobia...semua tak leh ..menci tau!! hehhehee

Watie Aziz said...

farah, i saja belikan dia sebab dia mmg suka Thomas tuh ... beb, kalau h1ni dah ok..hang pergi beb .. skang murah air asia pergi balik sorang baru 70 jer!!

Watie Aziz said...

US, tu lah pasal. memang kusyuk dia tgk thomas kat badan dia ..hehee

BabyIntan said...

Intan suke lah baju Q tu, cute je cam si pemakainya :)

Cam ne watie, Q dah sihat belum dear?

Watie Aziz said...

Intan, hehehe.. tq dear ...tu lah, comey & murah lak tuh ...:)

alhamdulillah Yang..she's getting better ..dia makin asak ah lately ..mengah i dibuatnya ..hehehe

defina said...

Q, nnt mintak baju thinker bell plak, yang lip lap lip lap gitu...hehehe

Watie Aziz said...

Naimah, hehheh..kalau ada aku dah beli dah ..taak jumpa agi..wkakaka..

We're Meant To Be Together..

My Baby Can Read!

early reading