Thursday, July 22, 2010

Fathers Day 2010

Mak aiii..entry dah basi wei! Hahhaa.. tapi aku gagahkan gak tulis. Bukan apa, sebab gambar2 semua tak sempat nak transfer lagi ni ha! Hari Selasa lepas barulah aku sempat nak transfer semua gambar dan wat entry. Schedule entry plak tuh. Banyak giler entry tertangguh dek non!

The place we had our lovely dinner!
Pasangan bercinta for the day!
Anak manja Daddy!
I love u Daddy!

Ok, Fathers day kali nih we all sambut kat TGIF @ Damansara The Curve. So & so jer lah makanan dia, aku rasa cam Victoria Station lagi sedap jer. Hu hu ..ker sebab tekak aku yg tak sedap? Wakakaka... tapi apa yg best, kali nih, both of us dapat makan dengan tenangnya kerana both of my princess tidur masa we all tengah makan. Bestnya melantak tanpa gangguan. Hhahah.. keji giler jer we all nih yerk! Tak baik kata anak gangguan tau. Hahahhaa..I mean, makan dengan penuh kenikmatan lah tu.... kalau tak asyik kena kejar anak atau layan depa kan .. Hheheh..

Q excited tgk burung!
Sebelum masuk makan!

Semasa we all ngah makan! Best kan! Hehhee
Sleeping Beauty!
Muka happy makan bila anak tidur!

Maknya pun sama tumpang seronok tunggu makanan sampai!

Sempat gaklah me & hubby jalan-jalan kat The Curve, dan bawak Q tgk burung kat Ikano tu. Q as usual sukalah kan, tapi dia takut bila dengar bunyi burung yg sungguh kuat tuh ha. Kali ni Taman Burungnya tak sebesar yg dulu lah.. Hu hu ..dan sempat gak aku belikan Fathers Day Card masa hubby gi amik stroller anak. Aku wat suprised kat dia esoknya, letak dalam Lappy dia, tapi dia bukan bukak kat opis, dia bukak kat umah sebab nak cek kerja pejabat at home. Dia kerja petang pulak the next day. sabar jer haku! Hahhaha... Tapi, menjadi lah gak suprised tu kan ..coz my hubby suka sgt dapat kad tu. Dia tak sangka aku beli sebab aku dah kata susah nak beli, dia asyik ngekor mana aku pergi. Hahahahha.. Dia pun tak harap apa2 hadiah or kad actually, ingatan yg penting kan? :)

Air yg sodapppp!
Ni aku punya. Jgn tanya nama dia, aku dah lupa! Hahha
Ni Daddy punya!
Ni Nor punya!
Ni Daddy punya selepas habis di makan! Boleh laki aku susun camtuh skali! Hahahha
Muka ghairah makan tanpa ada yg ganggu! Hahahhaa...!

To my Dearest Soul, u're the best Daddy on earth. Thank u for always be there with us Sayang.. I can feel that u rasa sedih sgt kena tinggalkan Q kat umah for 2 days with Nor after the seminar just to help me searching for things, and how u tried to treat her like a Queen bila u kat umah. I know u want the best for our babies & i know u will support me in whatever way u can...We are all so lucky to have u Daddy! Muahhhsss..

Our family. Cian Zayra still sleeping masa amik gambar family nih! Q muka baru bgn tidur!
Muka Q tak boleh blah. Hhaha.. Takder mood anak aku! Takder adik nak temankan dia.. Hu hu..
Me with Zayra Darling!
Saiful with Q Darling!

We Love u Daddy!

2 comments:

Eliss said...

sorry yer tak dapat dtg bday anak2 you nanti sebab sabtu hubby keja.nway, terima kasih for the invitation :)

psst : entry basi pun i sanggup baca :)

Eliss said...

ops sorry, tertukar belog.hehehe.abaikan komen kat atas tadi tu yer..hehehehe

We're Meant To Be Together..

My Baby Can Read!

early reading