Saturday, October 23, 2010

GBOB & PFA Penaja Utama Dalam My Belle Giveaway!

Yer, seperti yang telah dicanang seantero dunia sebelum ini, PFA & GBOB berhasrat nak sponsor mana2 contest yang dibuat oleh bloggers btol tak? Its a very good step sebab lepas tuh, aku dapat few emel's bertanyakan hal penajaan untuk blog mereka. :)

The first one is Has, yang kini ada kat oversea, but she is so good & still want to do the contest, bangga jugak dengan usaha dia ..:) Siap bg aku idea nak wat contest or giveaway .. and few other suggestion..:) Aku ikut jer lah .. dah namanya tak reti sgt nak buat contest.. beza contest ngan giveaway pun aku cam blur-blur jer nih .. hahha..masuk contest ok lagik... nak buat tuh yang pening sket, so, jadi penaja pun ok apa ... heheheh...Once dah discuss kat emel, dengan segeranya has terus buat entry dan buat giveaway hingga 21 November nih! Cepat kan .. I likeeee.... Siap buat untuk bloggers & facebookers lagi tau! So, sapa yang takder blog, boleh join thru FB. :)

(sila baca ala-ala ahli politik tgh kempen untuk Pilihanraya Galas)

Jadi, dengan bangganya..saya ingin menyeru semua para bloggers dan facebookers untuk sama-sama memeriahkan Give Away yang dianjurkan oleh Has di blognya bermula sekarang hingga 21 November 2010 ini.. Jangan risau, kerana saya tidak menyeru anda untuk menderma dara... tetapi jika anda hendak menderma, dermalah darah ... (wakaka..apa yg ko merepek ni Watieee....pepagi buta di hari Sabtu ni haaa...?)

Ok geng, aku cuma promosikan the link dan ajak korang sama2 join, tapi once korang dah buat apa yang diminta oleh Has dalam giveaway dia, make sure korang tinggal komen kat blog tuh okeh, sebab segala-galanya tentang giveaway dan bab-bab monitoring nih, Has yang buat, (kan aku dah bgtau aku ni lembab sket dalam hal-hal nak monitor contest nih, tak tahu sgt pun yer .. ni ngah nak belajar lah pelan2 nih ..wakkakaak) . So, sebagai penaja rasmi, aku galakkan korang join dan aku wat entry kat blog as my promotion & support towards the Give Away..:)

Memang banyak hadiah yang menanti.. Dan .. hmmm..tu baru Give Away tau, belum Contest lagi. We're planning to do a Contest in time to come, maybe next month dan hadiahnya sudah pasti akan lebih umphhhh! Hhehhee, so apa tunggu lagik! Copek2 lah korang klik gambar kat bawah ni okeh .. Karang melepas pulak.. dah rugi kan? Hhehhehe



Marilah memeriahkan majlis,

No comments:

We're Meant To Be Together..

My Baby Can Read!

early reading