Tuesday, October 19, 2010

Sapa Nak Aku Sponsor Hadiah For Contest?

Memandangkan aku ni tak pernah wat contest menerusi laman web atau blog ni, jadi, aku dengan murah hatinya nak buat iklan terus kat blog ni khas utk bloggers yang rajin buat contest kat blog dorang. Kalau nak harap aku buat contest, aku pun tak tahu bila agaknya .. Lagipun, aku lum sempat nak pikir contest apa aku nak buat. Ekekek..sungguh lemauuuu!

Aku respek gak ah dengan bloggers yang rajin buat contest kat blog dorang sebab nak monitor satu2 contestant yang join bukan mudah kan .. Nak pilih pemenang lagik pening!!! Hhehehhe.. Korang memang kreatif lagi inovatif lahhh.. Gua respek lu beb .. Hhehehe..

Jadi, buat masa nih, selagi aku lum wat contest sendiri, aku bercadang nak offer SPONSORSHIP untuk hadiah2 yang bakal korang berikan tuh... Hheheh.. Kita wat lain dari yang lain sket kan .. Menongkah arus orang kata .. hehehhe .. Instead of orang message aku mintak SPONSORSHIP, aku wat iklan bgtau nak sponsor korang punya contest!! Best tak gitu utk para bloggers yang giler buat contest, mahupun para bloggers yang suka join contest??? Hhehehe...

Antara yang aku boleh sponsor adalah Perfume dari yang size kecik 2cc sampailah besar 8cc... aksesori wanita yang ada dalam stok aku, produk pendidikan dan permainan kanak-kanak di GBOB serta seminar @ bengkel yang bakal aku adakan dan lagi ..(iskkk..banyak gak erk.. wakkak..berapa kali dan, serta & atau yg aku guna nih?? berterabur habissss...) kelas Playgroup di GBOB. Hmmmm..Menarik tak agak2 korang? :))))




Tak banyak pun aku mintak as balasan meng'sponsor' hadiah2 untuk contest korang tu...:) Cuma:

  • Korang wat lah at least 1 entry pasal Perfume For All dan Genius Baby On Board dalam blog korang. Apa yang PFA buat, dan apa yang GBOB lakukan. Antara produk, servis dan perkhidmatan yang kedua-dua syarikat ini tawarkan pada pelanggan. Wat entry tuh biar ikhlas yerk .. takmo lah terlebih bodek (dah macam iklan melampau2) atau terlalu singkat macam terpaksa jer buat sebab aku dah sponsor kan? Hu hu ..Tak syok ah cam tuh.. Buat seikhlas hati, lebih baik lagi kalau korang sendiri pernah guna produk tuh (macam PFA) atau pernah dapatkan perkhidmatan perundingan atau beli produk GBOB. So, lagi senang korang nak citer pasal this 2 company kat blog korang kan? Hehhee.. Just say what u have in mind & share with other readers & bloggers kay ..:) Jangan lupa bgtau aku bila entry dah siap, aku nak simpan wat kenangan .. :)
  • Kalau boleh, korang jadilah follower kat blog Genius Qarissa & Genius Baby On Board coz both blog insya allah ada manfaat masing2 .. :) Dan ajak jugak ur contestant jadi follower this 2 blogs. Senang kan??

Hmmmm... tu jer lah .. tak susah kan? Hhehhee.. So, kalau agak2 korang nak wat contest bila2 masa dari sekarang dan perlukan sponsorship, just emel me at geniusbabyonboard@gmail.com untuk perbincangan lanjut atau terus call aku kat 016 - 20 333 40. Insya Allah, aku akan jadi penaja untuk contest tersebut ..:) Okeh friends .. :)

Bestnya bercontest!!!

3 comments:

Haiza said...

fuhh siap offer jadi sponsor tu...rugi pada siapa yang taknak amik peluang ni kan...mak kalau terpikir nak wat contest..kompem mak buat entry pasal PFA tu...mak kan penah guna PFA tu...tapi skang kepala dengan perut tgh jem..tak tau nak wat contest apa...hehehe

cikpuanhady said...

nak..nak..i memang teringin nak wat ga or contest, tp sbb duk kat swiss ni, terlalu mahal cost utk post hadiah..tak berbaloi karang harga pos lagi mahal dari hadiah..

nak kontek tru emel ke cane ni? sz_ishak@yahoo.com

alinalan said...

Semoga dimurahkan lagi rezekimu sekeluarga watie. 2 thumbs-up

We're Meant To Be Together..

My Baby Can Read!

early reading