Saturday, October 9, 2010

Kepingin Anak Lelaki!

Iyo, selagi tak dapek anak lelaki, ahcik nih memang mengidam sokmo .. hahaha.. of coz lah teringin anak lelaki kan ..so kira lengkap lah kehidupan ini gamaknya ..eh eh .. sungguh tamak aku neh ..tak bersyukur Allah dah bg 2 puteri yang cantek-cantek .. heheheh... syukur sangat lah .. takkan tak syukur .. tapi memang kalau di izinkan preggy lagi, aku nak boy lah plak kali nih ..walaupun nervous tak tahu camner nak jaga especially part alat kelamin tuh, dengar citer cam susah jer? Sapa ada anak lelaki leh komen? Adoii... takmo pikir .. nanti dah kuar baru pikir .. hahaha ..perasan jer lebey!
Jelingan yg sungguh cheeky!
Cam ni pakai songkok Mummy!

Memandangkan aku nih lum ada anak lelaki, aku rasa si Qarissa ni nak menyenangkan hati aku dengan 'berlagak' ala-ala lelaki. Dari opis ke rumah, sama jer peelnya, bawak songkok Daddy ke hulu ke hilir, eksen pakai, then bukak, then pakai balik, then bukak balik sambil tersengih2 macam perasan kacak! Kengkadang dia buat muka macho 'tak jadi' dia tu .. Klakar lak aku tgk..

Ni muka maco tak jadi namanya!
Ni Jelingan tak berapa nak maut lah...wakakaka..

Ni gambar terbaru si kenit nih lah ..masa raya dan masa tidur opis that day .. dengan baju kurung pun okeh ..belasah jer pakai songkok tuh ..takleh amik tau songkok dia ..mesti dia marah .. hu hu ...
Macam salah baju jer Q pakai ni Mummy!
Layan jerrrrr...

So kengkawan, silalah bg petua nak dapat anak lelaki sebab dalam masa 2 tahun setengah dari skang, aku plan nak preggy lagi insya allah ..ehhehehe ..

Best tak dapat baby boy?

No comments:

We're Meant To Be Together..

My Baby Can Read!

early reading