Tuesday, October 12, 2010

Minah Senget Dgn Red Devil!

Inilah dia anakku yang berpakaian dengan rambut seperti Minah Senget with her Red Devil Bag. Comey jer aku rasa si kenit nih. Memang macam kakak-kakak sungguh!. Dah lama aku teringin nak tgk Q bawak beg sendiri. Selama ni, sama ada aku atau si Nor yang duk carry her bag ke hulu ke hilir. Q jarang nak bawak bag sendiri tapi that day, aku paksa jugak dia bawak. Hhehehe.. memang comey jer tgk dia bawak bag tuh kan? Dah lah bag pun ala-ala notty jer .. besar gak beg tuh leh masuk banyak barang .. :P Dera sket suh anak bawal beg berat2 .. ekekekek ..

Dengan pen di tangan yg takmo lepas, sungguhlah nampak macam dah skolah ini budak! Korang jgn tak tahu, Q skarang giler pen! Kalau dapat dia pegang satu pen, jangan harap dia nak bg korang balik tau!. Alamat di pegang sampai tertidur lah jawabnya. Kalau nak balik, kena amik ala-ala Taliban sket .. Hati kena keras tgk dia mengamuk nak balik pen tu.. Sometimes sedey sebab dia akan cakap "PEEELEASSSEEEE' dengan gaya menggoda dan air mata .. hahahahaha...Hati kena kuat ..Dugaan tuh..ekekek..

Lets go to SKOOLL Mummy!

Tak sabarlah rasannya nak masukkan Q sekolah. Aku tengah merangka2 nak masukkan Q satu sekolah ajar Mandarin - Boa Bei kot nama dia ..ada banyak cawangan, just for her to mingle around. Then kalau boleh, next year nak suh dia masuk Little Caliph pulak, biar dia belajar agama kat sana .. :) Tahun depan Q dah masuk 3 tahun (kalau ikut tahun lah .. kalau ikut bulan lama lagi.. hu hu..) tapi boleh ah erk start sekolah utk dia? Kita kena register awal2 ker skolah2 nih yerk? Tak reti lah aku ..lum ada experience .. haruslah aku gi survey2 skolah daris ekarang kan ...:)

Try to read whateva yg dia nampak...:) Kepoh..

Tak sabar nak tgk Q terkedek2 gi skolah,


No comments:

We're Meant To Be Together..

My Baby Can Read!

early reading