Thursday, December 16, 2010

Erti Satu Penghargaan

Semenjak aku menceburkan diri dalam bidang Early Education nih, aku sering menerima kata-kata semangat dan sokongan dari pelbagai pihak yang menghargai apa yang aku lakukan -menyedarkan masyarakat diluar betapa pentingnya ECE dalam kehidupan anak dan betapa mudahnya ingin mengajar seorang bayi.

Selain kata-kata semangat, aku juga kadangkala menerima emel dan mesej dari ibu dan bapa yang memberikan kata-kata yang membuatkan aku terharu dan bertambah bersemangat untuk memberikan yang terbaik serta memperbaiki diri dari masa ke semasa.

Terima kasih teman, terima kasih sahabat. Apa yang kalian sampaikan akan ku simpan dengan kemas di sudut hati ini. Semoga kita semua berjaya memegang dan menjalankan amanah Allah SWT dengan lebih baik, Insya Allah.

Deqna, terima kasih banyak yer dik, akak sangat menghargainya.:)


Deqna Farid December 16 at 12:51pm Report



akum...

hi akak..
not sure whether akak kenal sy ke x?..x-convent and x-utm gaks..hehe
juz wrote down to press my biggest woowww to akak..
sonok tgk kejayaan akak especially in believing all babies are genius..
sonok bc blog akak especially zayra..love her so much :)..sgt2 bijaksss...

hoping to jd mcm akak one day nnt..keluarga n bisnes sgt2 rapat..hope to keep in touch with u too..k till then..flying kiss to zayra n qarissa..
















*feel free to contact me, Watie @ 016-2033340 for appointment & consultation on early education*


Terima Kasih Teman,


No comments:

We're Meant To Be Together..

My Baby Can Read!

early reading