Friday, February 18, 2011

Playgroup 5 Feb 2011: Level 2 & 4 Yang Hot!

As usual lah kan, Teacher Watie nih asyiklah terlambat seminggu dua nak upload gambar2 dalam blog ni ha. Adoi...sorry lah Mommy2 semua yer.. terlalu sibuk sampai tak sempat nak transfer dan resize gambar, ni baru terkedek2 nak masukkan .. sorry kay ..:) 

So, takmo citer banyak, biarlah gambar2 ni jer yg ceritakan betapa "kecohnya" class saya tuh! Saya masukkan terus gambar2 yang sempat dirakamkan suami ketika kelas diadakan. I shud be thankful to my lovely hubby sebab tolong ambilkan semua gambar nih. Kalau dia takder, alamat tak bergambar lah kelas saya minggu itu. So, agak2 kalau saya tak sempat nak update gambar lawa-lawa tuh kan .. hehehe..paham-paham jer lah yer .. lone ranger namanya tuh! 

 Level 2 Class: Zairil yang dah menunjukkan perkembangan yg sangat-sangat positif selepas 3 kali datang class. Happy baby skang!

Masa yg ditunggu-tunggu ..:)

Ini budak bijak kan, nama dia Firdaus, sgtlah suka Bubbles Times, gelak besar macam org dewasa setiap kali Bubbles Time! Mengekek-ngkek hokay! Suka betul saya tgk dia gelak sampai saya tergelak sama. Tgk tuh dia dah bijak nak poke the bubbles selepas 3 kali datang kelas .. :) 

 Ni Level 4. Tengok Teacher Watie kusyuk baca doa. Poyo yerk? Ahaks!.

 Ni Level 4 Class. This week we all main hulla hoop! Full house class minggu nih,yang datang dari Sabah pun ada! Thanks sarah coz sudi hadir for the Trial Class!  

Seronok tengok Aqil dah tak malu lagi, dah berani nak datang letak hulla hoop kat saya, padahal masa mula2 datang 3 weeks ago, salam pun takmo! Pemalu betul dia ..:)
 Tu yg kat tengah tuh, nama dia Farihah, dengar jer Good Morning Song, terus ke tengah-tengah dan nak joget2 ..padahal dia jenis pendiam dan segan. Saya pun terkejut hari tuh mood dia tetiba baik. Hehehe
 Yaya yang comel dan manja nak saya peluk dia time saya kata, kita kena sayang our Brother & Sister .. Comel lah anak-anak saya nih .. Rasa sungguh disayangi sebagai Cikgu tau! :)
Mujahid jadi mandur tengok kawan lompat-lompat! Eekekek..
Problem solving skills time. Arissa yang sangat excited during class dan asyik duduk depan saya jer sepanjang watu. teruja betul dia ..:) Bak kata maknya, asyik main Ipod jer kat umah, takder kawan... heheh.. Cian anak Teacher..:)
Ants On The Apples time .. Tgk tuh,semua anak-anak nih memang suka Sessi nih, kemain semangat si Arissa, Aqeef dan Afiq :)
Art Class. Book Mark time ..
Hasil karya Da Vinci anak-anak saya .:) 
Playing time with Mommy! 

post signature


post signature

No comments:

We're Meant To Be Together..

My Baby Can Read!

early reading