Tuesday, March 22, 2011

Wajah Yg Buat Aku Tenang Sikit!


Lamanya rasa tak update blog nih .. hu hu ..seminggu nih my life sgt messy sebab my good maid dah pun balik Indon, and tak sampai 10 hari maid yg bagus balik, maid yg ganti (sejak 3 bulan lepas), yang memang sgt Cik Lem telah pun melarikan diri dengan selambanya! Aku mmg dah agak dia akan lari sebab dr mula aku tak berkenan but I have no choice. Malas nak citer sebab mmg akan menyakitkan hati .. thats y aku takder masa nak update blog, hatta nak masuk FB pun takder masa! Sibuk ngan anak, program banyak nak kena buat, i feeel so miserable but life must go on .. so thats y curi-curi masa juga update this blog..:) 

Hari ni nak share muka kiut Zayra, sebab bila dia buat muka kiut, hati aku berbunga-bunga, dan masalah aku semua hilang kejap. Sememangnya anak adalah anugerah Allah yang tiada tandingan kan! Tengok jer muka dorang, we know that we have to be strong, no matter what happen in our life. They are so pure, gentle and terlalu tulus dan mulus untuk kita "bebankan" dengan masalah kita pula. :) So, kalau korang perlukan "gula-gula" untuk buatkan hati tenang dan rasa hilang sikit masalah tuh, tgk muka kiut baby okeh ..:)


Muka kiut Zayra

post signature

post signature

No comments:

We're Meant To Be Together..

My Baby Can Read!

early reading