Friday, March 18, 2011

Kids Day Out @ GBOB & Scriptory Box This April!


Ramai yang tanya Watie pasal Art class di GBOB, samada Watie buat atau tidak. Sehingga kini, Watie belum sempat nak buat kelas untuk Learn By Art sebab terlalu busy dengan kelas Playgroup, Seminar & Bengkel yang di adakan. Jadi, Watie dah berbincang dengan partner di Scriptory Box iaitu Kay & Lyna, untuk kami sama-sama JV dan buat satu Program Khas untuk Kanak-Kanak berusia 5-12 tahun yang dinamakan Kids Day Out pada bulan April 2011 ini. 

Program separuh hari ini dari pukul 10 am - 1 pm ini akan di penuhi dengan pelbagai aktiviti Kraf yang menarik menggunakan pelbagai material seperti Beady Doh, Craft Doh 4 Kids, dan Craft Foam. Memang best sebab at least 5-6 produk seni kraftangan akan dilakukan oleh kanak-kanak ini dalam tempoh 4 jam tersebut. :) 

Ibu bapa juga boleh menyertai anak mereka jika berminat. Kalau rasa anak boleh berdikari sendiri dan nak melihat hasil kraftangan anak hanya selepas ianaya menjadi, maka bolehlah hantar dan kemudian shopping2 dulu, pastu datang amik balik. :) 

Harga untuk seorang kanak-kanak cuma RM 80 sahaja,  tetapi kalau nak diskaun, Watie syorkan daftar during Early Birds. Maklumat ada di bawah ini ..:) Harga ini termasuklah goody bag, refreshment dan produk-produk kraf yang akan kami sediakan nanti. Untuk harga adik beradik, kami menawarkan harga istimewa, jadi bolehlah datang beramai-ramai yer! Kids Day Out ini hanya untuk 20 peserta pertama yang mendaftar sahaja. Tak boleh nak cater ramai2, nanti sempit pulak Scriptory Box tuh dan Watie tak boleh nak fokus pada para peserta pula ..:) So check this out okeh! 



post signature
post signature

No comments:

We're Meant To Be Together..

My Baby Can Read!

early reading