Thursday, July 28, 2011

2nd Charity Bazaar @TTFC Jumaat ini!



Alhamdullilah, menjelang Ramadhan ini, pihak GBOB dijemput sekali lagi untuk memeriahkan Charity Bazaar buat kali kedua. Saya menerima panggilan dari Ro, staff Petronas yg sebelum ini berurusan dengan saya semasa Charity Bazaar yg pertama, di mana beliau menjemput saya sekali lagi untuk bersama-sama memeriahkan acara ini. Tambah terharu kerana menurut Ro, ada staff Petronas yang bertanya kepada organizer samada pihak GBOB menyertai Bazaar kali ini atau tidak. Terima kasih kerana masih mengingati kami, saya sangat menghargainya. :)




Selepas berbincang dengan my partner, Mommy Lyna, kami bersetuju untuk membuka booth untuk kali kedua, malah rasa teruja dan tak sabar pun ada. Saya akui, mungkin agak penat sedikit memandangkan dah hampir nak puasa, dan hari Sabtu, saya ada kelas Playgroup, hari Ahad juga, jadi masa saya memang agak tight sedikit tapi Insya Allah, Watie akan turut serta hari Jumaat ini dibantu oleh my assistant- Atfina. Hopefully semua berjalan lancar. Amin. Dah siap packing semua barang, berat giler oooo.. Hehehe..Di kesempatan ini juga, Watie nak jemput semua pembaca blog ini untuk hadir dan singgah ke booth kami nanti yer. Hari Jumaat lunch kan panjang sket, leh ah dtg sekejap cuci mata. Kali ni Watie bawa lebih byk buku, stimulation toys dan VCD Education. Little Reader package Watie tak bwk, sbb Watie perlukan masa utk explain bgmn the software dan hardware boleh membantu anak kita membaca dgn lebih cepat, so mmg kena buat appnt if nak tau pasal LR, kalau kat booth tak sempat nak citer sgt, tapi brochure ada lah, utk dapat sedikit gambaran mengenainya.

Di sini Watie sertakan maklumat tentang Charity Bazaar tu kay. Sesiapa yg berdekatan dgn KLCC tu, boleh ah dtg singgah, if ada apa-apa produk yang uols nak order dan nak ambik hari Jumaat ni, boleh jugak sms Watie @ 016-2033340, Insya Allah Watie akan bawak ke TTFC nanti, leh amik terus kat booth, jimat lah sket duit courier kan. hehehe..

Berikut adalah maklumat tentang Charity Baazar tersebut:


Date: 29th July 2011 (Friday)
Time: 9:00 am until 6:00 pm
Venue: Twin Towers Fitness Centre ( at Concourse level, nearby Tower 1 lobby) – opposite to Mesra Shoppe and CIMB Preferred
Market: All Petronas staff from both Tower 1 + Tower 2, public who comes to Suria KLCC, and staff from buildings around KLCC


Ok kengkawan, hope to meet uols this Friday kay! See you soon!



post signature

post signature

No comments:

We're Meant To Be Together..

My Baby Can Read!

early reading