Monday, May 3, 2010

Happy 58th B'day My Dear Mummy!

30 April datang lagi! Memang bulan April setiap tahun adalah waktu utk menyambut hari istimewa!. Lepas nih, selain dari my hubby & my Mummy, my little angel Zayra juga akan sambut b'day di bulan yg sama .. Mmg kopak ah Mummy setiap kali bulan April... sepanjang bulan kopak nampaknya ..hahaha.. apa tidaknya? Awal bulan Zayra, tgh bulan Daddy, akhir bulan nenek Zayra pulak.. heheh..wo hooo... harus beli hadiah bundle ni .. ahaks!

Nanti baru nak kumpul duit bulan 5, bulan 6 dah ada 3 lagi b'day menanti .. Abah, Mak Ngah & Pak Tam pulak..hhahaa.. (tapi yg tuh selalu Mummy tak bg hadiah ..kecuali untuk Abah .. hehehe..yg lain Mummy bg wish jer .. dan Q's bg ciuman jer erk.. ahaks!)

Kali ni, disebabkan b'day mak jatuh pada hari Jumaat, kebetulan pulak mak akan datang ke rumah jaga aku yg dalam pantang, so we decide to celebrate kecil2 an kat umah aku jer lah .. Malam sebelumnya, adik beradik aku yg lain dah sambut kat umah mak time midnite ...so nak kata suprise tak la sangat .. ehehhe

Aong beli pizza & KFC, aku plak beli cake dan sate. Angah & Lia tukang bawa mak datang umah aku..bila sampai umah, terus we all nyanyikan lagu b'day ..mak senyum jer .. suka lah tuh! Ahaks .. Perut dah lapar.. terus lah we all makan tak hengat dunia, sampai aku lupa nak bergambar ..apatah lagi kena naik bilik if nak bergambar (camera tinggal lam bilik...ho ho) .. so hanya guna camera ALong jer lah utk tangkap gambar2 malam tuh .. tapi nak tunggu gambar tuh di upload dr camera Along, hmm..aku rasa anak dia tambah lagi sorang pun lum tentu aku dapat the pictures! Hahahha...

Aku sempat gak belikan mak hadiah walaupun dalam pantang ni.. heheh.. tak mahal pun, biasa2 jer ..yg penting ingatan tu .. Mak lagik best .. dok kata, "Buat per beli hadiah ? Kan mak dah kata tak payah hadiah-hadiah nih?" Hhehehe.. Yerlah ..Mak mmg baik..tak pernah harap balasan dr anak-anak ...

Pantang kali nih, Mak tak dapat duduk umah aku sebab adik aku Irfan tuh skolah .. leceh ah Irfan nih .. semua nak kena sediakan, sampai susah Mak nak dtg tgk aku ..tapi aku syukur jugak sebab Mak akan datang setiap hujung minggu .. Mak akan duduk umah Sabtu dan Ahad ..:) so mmg weekend aku off day .. semua Mak akan buat untuk aku. Masakkan, mandikan Zayra .. ehhehe..bestkan??

To my dearest Mum, tq for everything Mak...memang bertuah Watie dikurniakan Mak dalam hidup Watie .. I'm so proud of u Mum! Seronok sebab kita dapat borak cam kawan jer, cerita semua tanpa ada rasa malu @ segan. I love u so much..semoga Mak panjang umur & murah rezeki yer.. Amin...:)

Sayang sgt kat Mak,

Mommy of Q's & the Family

No comments:

We're Meant To Be Together..

My Baby Can Read!

early reading