Sunday, November 28, 2010

Perfume For All Write Up @ Adrinis Web

I would like to share the write up pasal Perfume For All yang ada dalam blog Nini a.k.a Ummi Khayra. Thanks Nini for such a lovely write up. Sangat menghargainya .:)

Last weekend, ada Seminar Rahsia Pesona Wanita kat GBOB and it was a successful one. Happy dapat jumpa wanita-wanita yang mementingkan dan menitikberatkan kecantikan dalaman dan luaran serta personaliti dan aura secara semulajadi menggunakan ayat Al-Quran dan hasil alam (will blog about this in my next entry). Me pun tak sangka at the end of the session, semua participants wanita pakat-pakat beli Perfume For All ramai-ramai dan dibacakan ayat Al-Quran untuk menaikkan seri wajah dan diri.

Aku still ingat masa remaja dulu, ada my dad belikan minyak wangi tanpa alkhohol for my sister untuk dibacakan ayat Quran juga, tapi bau dia yang macam Seribu Bunga dan Malaikat Subuh, hehehe..aku tak minat sangat bau dia. Masa tuh aku excited nak sebab kakak aku pakai, tapi apak aku cakap aku kecik lagi.. takder keperluan .. ahhaha.. masa tuh manalah aku paham fungsinya kan .. orang pakai aku pun nak pakai ..wakakka.. tapi sudahnya aku dapat jugak pakai sekali ngan akak aku, cuma lepas dah dapat, aku pulak malas nak pakai sebab aku tak suka sgt bau dia .. hahahahha...kata pun minyak attar kan ..tak syok ahhh..

Sapa sangka sekarang ni minyak wangi aku pulak yang digunakan untuk menaikkan seri wajah tapi ada benefits lebih lagi sebab, bau dia semua sangat sedap dan mengikut citarasa semasa. Hehehe...Semua bau branded2 dan yang lebih penting, wangi dan tahan lama! Hmmmm..bangga jugak rasanya sebab dapat memberikan alternatif untuk wanita memilih bauan yang disukai. Ada pulak dibaca ayat Al-Quran, ia lebih memberikan nilai tambah. Just like makanan yang kita makan, kalau makan tak baca Bismillah, tak di mulai dengan menyebut nama Allah, kan tiada ertinya? Samalah dengan pati haruman PFA, ianya akan lebih berkat dan sempurna jika dibacakan ayat suci Al-Quran sebelum kita memakainya. Bukan utk orang lain, untuk suami sendiri kan..:) Sapa yang sayang somi oiiii..??? Ekekekek..

Ok.. kat sini aku attach write up yang ditulis Nini tuh yer ..:) Thanks again Nini and to uols , Selamat membaca!

************************************************************************************************

Siapa di antara pembaca dan kawan-kawan sekalian yang gemar menggunakan perfume daripada jenama yang terkenal dan terkemuka? Kemudian kalau nak beli pun kena fikir dua tiga kali kerana harganya yang agak mahal untuk satu wangian yang akan habis dalam 1 ke 2 bulan.. Dan kemudian, dengan harga yang mahal itu, kita cuma dapat sejenis wangian sahaja.

Macam mana kalau dengan harga 1 botol wangian daripada jenama terkemuka itu, kita mampu untuk memiliki 3, 4 botol wangian yang berbeza dan hampir 90% daripada wangian tersebut menyerupai bau daripada wangian jenama terkenal tersebut? Teruja tak nak tahu? hehehehehe

Perfume for All a.k.a PFA ditubuhkan oleh pasangan suami isteri, Watie dan Saiful selepas mendapati ramai yang menggemari wangian daripada jenama terkemuka tetapi tidak mampu untuk dimiliki disebabkan harganya yang terlalu mahal. Paling murah pun dalam RM100++ harga sebotol. Itu pun kalau ada diskaun. Betul tak?

Jadi, melihat kepada peluang yang ada, maka lahirlah Perfume For All. Seperti tagline PFA, ‘Now everyone can smell good’, PFA merupakan perfume yang mampu di miliki oleh segenap lapisan masyarakat. Tanpa campuran daripada alkohol, air mahupun pelarut-pelarut lain, membuatkan PFA mempunyai bau yang tahan lama. Dengan kualiti yang ditekankan dan harga yang berpatutan, menjadikan PFA mempunyai standard yang tersendiri dan digemari ramai.

memula dapat tau pasal perfume ni bila watie paste kan link website ni kat dalam YM.bila tengok2, hmm nak cubalah.niat sebenar nak beli ni sajek nak tolong kawan… hhahaha tapi bila dah pakai.. hmm tak sangka lak tahan lama….letak jek dalam handbag..pakai sikit jek dah ok.. last2..hmm terus jek pikir..tak yah la beli perfume memahal.. ni pun dah cukup baik..thanks watie..!!” – Rafidah Mahfodz, Subang Jaya

Ini salah satu daripada testimoni yang saya ambil dari website PFA dan kalau nak baca lebih banyak lagi, sila ke website PFA dan klik pada testimoni. :)

Apa jenis wangian yang ada dalam rangkaian PFA?

Terdapat pelbagai jenis wangian yang ada, antaranya ialah be delicious, pleasure, hypnose, miracles dan lebih 200 jenis wangian daripada jenama terkemuka. Pilih sahaja mana yang berkenan. PFA mempunyai 3 saiz iaitu 8cc, 5cc dan 2cc dengan harga RM37, RM28 dan RM15. Murahkan?

perfume for all - designer perfume - smell good

Bukan sekadar omongan kerana saya juga pernah mencuba produk ini. Saya bukanla penggemar wangian kerana ada wangian yang membuatkan saya berasa pening dan sakit kepala. Terutamanya wangian yang mempunyai alcohol. Setelah saya mencuba PFA, saya berpuas hati kerana ia tahan lama, berbau wangi,dan yang penting, mampu di miliki. :)

PFA juga turut menyediakan program untuk pelanggan setia mereka. Pelbagai diskaun menarik disediakan untuk pelanggan yang menjadi ahli di PFA.

PFA Loyal Customer Programme

Dengan hanya RM20 setiap tahun, pelbagai keistimewaan disediakan untuk PFA Loyal Customer.

Diskaun Sepanjang Tahun:

  • 5% diskaun untuk PFA Perfume Range (Pelbagai Saiz) untuk pembelian antara 1-5 botol dalam 1 resit.
  • 10% diskaun untuk PFA Perfume Range (Pelbagai Saiz) untuk pembelian 6 botol dan ke atas dalam 1 resit.

Hari lahir:

  • 15% diskaun di berikan sekiranya kita membeli mana-mana produk dalam PFA Perfume Range (pelbagai saiz) dalam bulan hari lahir anda.

Latest Promotion @ PFA

  • Hanya PFA Loyal Customer sahaja yang tertakluk kepada sebarang promosi yang diadakan

Latest news @ PFA

  • Menerima sebarang maklumat terkini mengenai promosi, produk dan sebagainya.

Oh, sekiranya berminat untuk menjadi pengedar untuk produk ni, juga dialu-alukan.. Boleh hubungi Watie ye. :) Boleh jadikan pendapatan sampingan jugak.. :)

Sekiranya anda:

Risau memikirkan wangian yang di pakai cepat habis dan tidak tahan lama?

Risau untuk berbelanja membeli wangian yang berjenama terkemuka kerana mahal?

Bosan dengan wangian yang sedia ada?

PFA mampu menghilangkan kerisauan anda kerana, wangian di dalam rangkaian PFA menjanjikan kualiti yang terbaik dan tahan lama. Dengan harga yang berpatutan dan mampu di miliki, anda mampu untuk membeli wangian yang di kehendaki tanpa berfikir panjang. Tambahan lagi, anda tidak akan bosan dengan satu-satu wangian yang anda ada kerana anda mampu untuk memiliki lebih daripada satu jenis wangian yang di minati.

Jadi, apa tunggu lagi? Layari www.patiperfume.com dan daftarlah sebagai ahli untuk mendapat diskaun menarik dan mendapat wangian yang anda ingini.

Note: Perfume For All merupakan salah satu daripada penaja untuk Adrini’s 1st Anniversary Contest.

Luv,

UmmiKA


PFA memang wangi dan tahan lama! :)


No comments:

We're Meant To Be Together..

My Baby Can Read!

early reading