Sunday, December 12, 2010

Video-How To Play Upside Down Stimulation

Ok, kalau sebelum ni aku ada kongsikan cara-cara nak main upside down stimulation with your babies tanpa ada video, cuma penerangan bertulis, kali nih, aku nak share the way aku main upside down stimulation dengan Zayra @ Qarissa. Qarissa selalunya lebih advance sebab dia dah besar. Zayra kena hati2 sikit sebab dia masih baby :)

Video ni dah lama amik tapi tak sempat2 nak upload sebab amik guna BB hubby. Heheh..aku pun dah hampir lupa pasal this video tapi bila dah transfer semua file, baru aku ternampak balik..Sebab tuh korang nampak lately banyak video file dalam blog nih. Hahahhaha.. SEbab semua video baru transfer & its time for me to chit chat about each video ..:)

Kengkadang jadi malas nak transfer sebab nak tunggu lama kan? Hhehehe.. Tapi sebab aku suka kongsi mender2 baik, aku upload sambil buat kerja lain kat Lappy .. tak lah menunggu coz I really hate waiting Yo! Hhheheh ..

Mungkin korang tak berapa dengar suara aku sebab hubby rakam agak jauh dan hp cap ala-ala ayam kan .. hahaha.. bukan camcoder so kualiti maybe agak kurang .. but anyway gambar dan caranya tuh jelas.. bolehlah kalau nak ikut this teknik yg aku guna .. :) Rasanya ada banyak lagi cara lain yg boleh dibuat .. maybe lebih lembut atau lebih ekstrem, ia bergantung pada keberanian masing2 dan tahap mana anak uols boleh control badan dan head dorang ..:)

So, selamat mencuba okeh ..:) Nanti kalau sempat aku amik mana2 video stimulasi, aku share lagik.. dia selalunya secara tak sengaja tau .. hahaha.. this time masa aku tgh main2 ngan Zayra, pastu aku bgtau hubby suruh rakam - ala-ala pengacara gitu....wakakka..poyo giler! Ahaks ...


Video - Upside Down Stimulation

Best Buat Activity Nih!,

No comments:

We're Meant To Be Together..

My Baby Can Read!

early reading