Friday, March 9, 2012

Jemputan Untuk Semua: Majlis Perasmian GBOB JB, Ahad 11 Mac 2012.

Diam tak diam, dah nak masuk hari Sabtu dah kan? Sekejap betul masa berlalu. Sekarang ni, Watie rasa memang 5 hari dari Isnin - Jumaat tuh, sangatlah cepat, rasa banyak btol mender yang tak siap, tapi dah hari Jumaat, nak masuk weekend dan Sabtu / Ahad memang hari kerja saya. Tu baru anak dua, kalau anak masuk 3-4 orang, tak tahulah bagaimana hari saya agaknya yer? Hheheheh...mau "makan tanah" jugak lah kot .. tak cukup kaki tangan nak buat semua. Baru anak dua yerk...dah kelam kabut, mak saya anak 7 ok jer relax..ehhehe.. manalah saya tak repect family yg ada lebih dr 3 anak nih ..mmg salute lah ..nak-nak ibu yang jaga sendiri anaknya tanpa bantuan maid, memang really deserve a respect! 

Minggu ni, Watie terpaksa batalkan kelas di HQ sebab Watie akan ke Johor Bharu bagi merasmikan pembukaan cawangan baru GBOB di sana pada hari esok, iaitu  Ahad, 11 Mac 2012 ini. Bukan tiada Teacher yang boleh handle kelas, tapi kalau Watie tiada dalam kelas, rasa tak sedap pula, lagipun Watie juga perlukan rehat sebelum ke JB. Nanti sampai JB muka toya dan penat pun tak best kan Hehhehe...Alhamdulillah, setakat entry ini ditulis, partner Watie Teacher Aida sudahpun memulakan kelas pertama untuk Module 1 bermula 4 Mac yang lalu. Dah ada lebih kurang 5 orang students yang mendaftar dan slot kosong masih ada 5 lagi sebelu kita tutup pendaftaran untuk Session pertama ini. Syukur saya kerana sambutan di JB juga agak menggalakkan. Banyak juga feedback dan testimoni yang diterima memberitahu yang mereka sukakan kelas Playgroup @ GBOB dan anak-anak mereka ingin datang lagi. Happy rasa. Pada parents yang baru datang Trial for the 1st time, anda boleh datang sekali lagi kerana kami membenarkan anda untuk menghadiri 2 sessi Trial sebelum membuat keputusan untuk mendaftarkan diri. Macam di Lembah Klang, GBOB HQ khasnya,, ada juga parents yang tak mahukan kelas Trial kerana mereka dah set in mind yang mereka nak join terus kelas di GBOB. Memang saya rasa terharu sekali kerana begitu tinggi kepercayaan yang diletakkan di bahu kami, mereka percaya dengan kebolehan dan pihak kami mengendalikan kelas sebegini sehingga tidak perlu untuk melihatnya terlebih dahulu walaupun saya menggalakkannya. Terus datang dan enroll. Semudah itu! Memang saya rasa sangat bangga dan dalam masa yang sama berazam untuk membuktikan yang pelaburan ibu bapa ini PASTI AKAN BERBALOI. Insya Allah.


Watie ingin mengambil kesempatan di laman blog ini untuk menjemput anda semua, terutamanya bagi mereka yang tinggal di Skudai, Johor Bharu untuk sama-sama memeriahkan majlis perasmian yang akan diadakan secara santai dan mesra ini. Watie memang orangnya jenis yang tak pandai berprotokol secara keterlaluan, Saya dah terbiasa buat program secara santai tanpa terikat dengan protokol tertentu kerana saya rasa lebih dekat dengan pengunjung yang hadir. Pada saya, beramah mesra dengan pengunjung ketika majlis saya sedang diadakan adalah sangat penting, tidak kira itu majlis peribadi atau majlis pejabat. Saya lebih suka jadi diri sendiri, yang penting, pengunjung selesa dan suka bila datang tempat saya. :) Sebab itu saya cadangkan pada Teacher Aida, agar kita buat secara santai juga, aturcara harus ada, mesti tersusun tapi santai. :) Pening jugalah Teacher Aida sekarang saya rasa, mana nak menyiapkan kelas dan menyiapkan program pada hari tersebut. Tapi saya yakin beliau mampu melakukannya, Insya Allah. 


Pada pagi Ahad tersebut, @ 10 am, Teacher Aida masih lagi membuat kelas Playgroup seperti biasa, hanya selepas kelas habis dalam tengahari, barulah majlis akan dimulakan. Insya Allah, by that time, Watie pun baru jer sampai dari KL. Just nice lah kan. semua aktiviti leh buat sblm kita mulakan majlis perasmian. Sesiapa yang nak join Playgroup pada hari Ahad ini, masih ada kekosongan untuk anak anda. Bolehlah anda menghubungi Teacher Aida untuk mendaftar for this coming Sunday Class di talian 010 - 7103155.


Berikut adalah data & alamat majlis yang akan diadakan pada hari Ahad ini nanti. Bagi orang-orang JB yang belum ada plan hari Ahad ini, bolehlah singgah ke GBOB JB untuk melihat apakah Program yang kami tawarkan ut anak genius anda. Saya & Teacher Aida akan berikan SPECIAL GIFTS pada setiap kanak-kanak yang hadir pada hari tersebut & sempena pembukaan cawangan Johor ini, GBOB HQ akan memberikan SPECIAL PROMO khas untuk mereka yang mendaftarkan anak ke Playgroup GBOB ON THAT DAY SAHAJA. Hhehee..As special gifts, GBOB JB akan memberikan kupon diskaun kepada setiap kanak-kanak yang hadir (antara NB - 4 tahun sahaja) agar mereka boleh menghadiri kelas Trial Playgroup sekali lagi dengan harga promo.  Another extra benefit, walaupun anak anda telah datang Trial 2 kali sebelum ini, dengan adanya kupon ini, anda masih boleh datang lagi buat kali ketiga  for the Trial Class sebelum anda decide whether you want to enroll in GBOB Playgroup or not. :)  Bagi mereka yang mengambil keputusan untuk MENDAFTAR KE PLAYGROUP @ GBOB pada HARI TERSEBUT, GBOB HQ juga akan berikan anda semua hadiah istimewa iaitu kupon diskaun untuk para ibu atau bapa menghadiri Seminar ECE, samada di JB, atau di KL! A flat rate of RM 100 only for the Seminar! U save RM 99 tau! Best kan!! ONLY IF YOUR CHILD  REGISTER AS PLAYGROUP STUDENT on that particular day sahaja. So, jangan lupa datang Majlis dan daftarkan diri anda  terus yer..:) Anda juga boleh menghubungi Teacher Aida untuk memaklumkan kehadiran anda di talian 010 - 7103155.. Mungkin ada beberapa lagi priviledge atau pun hadiah for kids, yang akan saya berikan pada hari itu.. TUNGUUUU!:)

Di bawah ini adalah alamat penuh Genius Baby On Board Cawangan Johor Bharu. Anda juga boleh LIKE Fanpage GBOB JB untuk mendapat makluma lanjut tentang kelas dan majlis perasmian tersebut. :)

GENIUS KIDS RESOURCES,
NO: 58A, JALAN UTAMA 45,
MUTIARA SQUARE, TAMAN MUTIARA RINI, 
SKUDAI, JOHOR. 
PIC: TEACHER AIDA ( 010 - 7103155)


post signature
post signature

No comments:

We're Meant To Be Together..

My Baby Can Read!

early reading