Sunday, March 6, 2011

What's Hot @ GBOB On February & Mac?

* entry ini merupakan entry melekatmemikat dan terpikat sehingga 6 Mac 2011. Sila skroll page di bawah untuk melihat entry terbaru kami. Terima Kasih * 


*************************************************************************

Berikut adalah aktiviti-aktiviti yang bakal berlangsung dari Februari - Mac 2011 di Genius Baby On Board dan Bling Lustre (Scriptory Box). Memandangkan banyak aktiviti setiap minggu di Wisma Bling Lustre, saya mengambil keputusan untuk membuat satu link khas seperti yang anda lihat ini bagi memudahkan para pembaca blog mengikuti perkembangan aktiviti ini dengan lebih mudah dan membaca maklumat berkaitan dengan aktiviti-aktivi yang bakal berlangsung ini melalui link-link yang disertakan (jika ada). Link akan diberikan  di bawah adalah untuk entry yang telah pun disediakan sebelum Majlis berlangsung untuk memudahkan anda menyertainya jika berminat. Ada juga aktiviti yang tidak saya sertakan link, seperti Playgroup @ GBOB kerana ia sememangnya diadakan setiap minggu untuk Level 1, 2 dan 4 dan hanya apabila kelas untuk minggu tersebut selesai, baru saya akan updatekan maklumatnya di laman blog ini. begitu juga dengan aktiviti di Scriptory Box, kadangkala ada entry yg saya akan buat dan kadangkala ada yang tidak.

Sekiranya anda berminat untuk menyertai mana-mana aktiviti di bawah, baik di GBOB atau di Scriptory Box,  anda boleh mengubungi saya untuk menempah tempat anda dengan kadar segera. :) 

Sila scroll down ke bawah untuk melihat entry terkini di Genius Baby On Board :) 
*****************************************************************

What's Happening @ GBOB & Bling Lustre on February & Mac 2011

Genius Baby On Board 

12 Februari 2011 (Saturday) : Playgroup Level 1, 2 dan 4 (9.30 am - 3.30 pm)
19 Februari 2011 (Saturday): Playgroup Level 1, 2 dan 4 (9.30 am - 1 pm)
26 Februari 2011 (Saturday): Playgroup Level 1, 2 dan 4 (9.30 am - 3.30 pm)
5 Mac 2011 (Saturday): Playgroup Level 1, 2 dan 4 (9.30 am - 1 pm)


Scriptory Box @ Bling Lustre 


post signature
post signature

No comments:

We're Meant To Be Together..

My Baby Can Read!

early reading