Thursday, March 3, 2011

Testimoni & Feedback Seminar 27/2/2011: Apa Kata Mereka?

post signature
Berikut adalah borang testimoni dan maklumbalas yang diberikan oleh para peserta Seminar ECE  pada hari Ahad lepas. Disebabkan dah terlewat habis Seminar, dan semua dah sibuk nak siap-siap balik, sampai ada yang lupa nak pulangkan form pada saya. Takperlah, saya faham, saya yang silap sebab amik masa banyak sgt dari peserta saya, sory kay. Jadi, saya attach di sini mana yang sempat pulangkan testimoni dan feed back form pada saya untuk Seminar kali ini. :) 
Testimoni:

 Nama: Mohamed Zulkifli Mokti
TestimoniSeminar ini telah membuka minda saya untuk mengambil berat tentang education dan sama-sama membantu isteri untuk mendidik anak kami. Anda buat anda akan dapat hasil. Tima kasih syukur kepada Allah kerana telah memilih saya untuk menghadiri seminar GBOB ini


 Nama: Nor Fazillah Jamaluddin
TestimoniSeminar ini benar-benar memberi kesan kepada diri saya yang betapa pentingnya ECE pada anak saya seawal bayi. Seminar ini juga menyedarkan saya yang selama 2 1/2 tahun ini saya tidak menggunakan masa yang diberi untuk memberi, mengajar n mendidik anak dengan cara yang betul dan berkesan. "TRUST" is a magic word for me after this. TQ to GBOB.  

Nama: Mahfuzah Mahmud
Testimoni: Sangat seronok untuk diaplikasikan untuk anak saya.

 Nama: Nor Sakilawati Abdul Wahab
TestimoniSeminar ini sangat bagus kerana ia memberi kesedaran tentang pentingnya stimulasi awal kanak-kanak / bayi.  Ia mengajar ibu menjadi lebih bersifat terbuka, kreatif dan lebih menghargai anak. 


 
  Nama: Sharifah Dalila Syed Idrus
TestimoniThe facilitator has a very vast knowledge and experience on ECE and willing to share and answer any question thrown to her definitely an eye opener to ECE since it's very new in M'sia, worth every penny spent and highly recommended to parents who are still in the dark of what ECE is. 

 Nama: Hasrine Abdulllah
TestimoniOverall Good Seminar 

Feedback Form












Untuk melihat entry penuh berkenaan Seminar yang dilangsungkan minggu lepas, atau ingin mengetahui trentang Sessi Seminar setereusnya, sila klik link di bawah :



post signature

No comments:

We're Meant To Be Together..

My Baby Can Read!

early reading